12 Kasım 2010 Cuma

Minnettar Olmamak Mümkün Mü?

                Gerçekten çok büyük bir teşekkür yazısıdır bu. Hakkınız nasıl ödeyeceğimi bilemiyorum. Birinizin ikinizin değil, hepinizin emeği çok büyük. Ne söylesem az kalır başarınızın yanında.
                Nereden, hanginizden başlayacağımı bilmediğimden genel yazmak en iyisi. Hayatımın şu kadar boktan duruma gelmesinde emeği geçen herkese kucak dolusu teşekkürü borç biliyorum. Anlaşmış gibi el birliğiyle başardınız. Tebrikler !
               Sanki zaman kolluyormuşçasına nasıl oldu da hepiniz aynı zamana denk getirdiniz? Tam hayatım düzeliyor derken darbe üstüne darbe vurmak gerçekten umuyorum ki istediğinizi vermiştir. Sağıma çevirdiğimde kafamı bir tekme ve ardından boşluk, derken ümitle sola çevirince aynı şeyi yaşamak ne güzelmiş ! İnsana ayrı bir haz veriyor, tavsiye ederim.
              Tebrikler hepinize. Gerçekten bana iyiyi ve kötüyü, yanlışı ve doğruyu görme imkanı sağladınız. O kadar büyük kararlar aldırdınız ve hayatımı kökten değiştirdiniz ki, bir anlamda ecdadımı s.kmeniz iyi bile olmuş olabilir.
              Tebrikler hepinize. Gözümün önünde her gece görüntünüz varken bana üzerine basa basa ihtiyacınız olmadığını söylediğiniz için de teşekkür ederim. Boşa çabalayıp kendimi paralamamı engellediniz. Artık kendi başıma çalışıp kendi yaşamımı garanti altına alarak mutlu olmak, rahat etmek için uğraşacağım. İzninizle götümü kendim için yırtacağım.
              Tebrikler hepinize. Tekrar tekrar tebrik ve teşekkür ediyorum, çünkü gerçekten hakkınız çok büyük, çok sağ olun. Beni bu kadar yorup şu duruma düşürdüğünüz için çok müteşekkirim hepinize.
              Tebrikler hepinize. Gerçekten ! Ben burada bu kadar dertle sıkıntıyla debelenirken siz hayatınızdaki eften püften, saçma sapan, incir çekirdeğini doldurmayacak "dertlerinizi" sanki dünya meselesiymiş gibi gösterip de dünya başınıza yıkılmış gibi davrandığınız için de teşekkürler. Ben sustum diye dünyanın en gamsız adamı oldum değil mi? Candan Erçetin belamı vermesin benim.
              Tebrikler hepinize. Bana bu kadar yakınken, bu kadar değerliyken, bana bunları yaşatıp diğer insanları yerlere göklere sığdıramamanız beni nasıl mutlu (!) ediyor anlatamam ki. Demek ki benim onlar kadar önemim, değerim yokmuş, benim onlarla yaptığınız taşak muhabbeti kadar hayatınıza girebilmişliğim dahi yokmuş. Sağ olun.
              Tebrikler hepinize. Siz yüce insanlar, sahip olduğunuz sosyal, kültürel, akademik ünvanlarınız ve başarılarınız ile beni ezmeyi (!) başardınız. İşte o kadar her şeyden üstün, her şeyden yüce, her şeyden sıyrılmışsınız siz. Size erişebilmek, sonsuz seviyenize yükselebilmek için Nirvana'yı geçerek efsaneler katına ulaşmak gerekiyor. Kusura bakma Nirvana, senden yüce varlıklar da var.
              Tebrikler hepinize. Sonunda üstün uğraşlarınızla beni hayattan ve her şeyden soğuttunuz. Beni gerçekten yordunuz. Ama aslında bu kadar yorulmuşluğumun yanında hayatım daha yeni başlıyor. Sizden ricam bari bunu bok etmeyin. Hazır az bir gücüm varken biraz saygı duyun da beni rahat bırakın. Tek arzum bu.
              Tebrikler size. Tekrar tekrar tebrikler. Mide rahatsızlığımın, benzer diğer tüm rahatsızlıklarımın sebebisiniz, çok müteşekkirim bunun için de. 21 yıldır sağlıklı yaşadığım hayatı en sonunda cehenneme çevirebildiğiniz için üstün hizmet madalyalarınızı almanız gerekli.
      Tebrikler sadece hepinize.
            Minnettarım emeği geçen herkese.
                  Çok teşekkür ederim beni yavaş yavaş öldürdüğünüz için.
                         Sizsiz yaşanması zor hayatımı cehennem panayırına çevirdiğiniz için sevgiler.
            Yazık ettiğiniz BEN için hepiniz muhteşemdiniz, ÇOK TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder