12 Şubat 2011 Cumartesi

I'll never give up !

                  Seni çok basit sevdim ben. Çok kolay sevdim.
Nefes almak kadar kolay sevdim, adım atmak kadar kolay sevdim, su içmek kadar kolaydı, gülümsemek kadar kolay... Seni dinlemek kadar kolay sevdim, sesini duymak kadar kolay, mutlu olmak kadar kolay sevdim seni, ağlamak kadar kolay...
                  Çok kolay sevdim seni bitanem. Üzerine bir tişört geçirmek kadar kolay sevdim. Uykuya dalmak kadar kolaydı, ağzından "Seni seviyorum." kelimelerinin dökülmesi kadar kolay... Perdeyi çekmek kadar kolay sevdim, ağzına bir lokma atıp çiğnemek kadar kolay...
                  Ben seni çok kolay sevdim. Ama ben seni aslında çok zor sevdim.
Nefes almak kadar zor sevdim, ana karnından yeni çıkıp ağlayan bebek gibi zor. Adım atmak kadar zor sevdim, saatlerce oturup uyuşmuş ayaklar kadar zor. Su içmek kadar zordu, boğulmadan bir çocuk gibi uğraşarak. Gülümsemek kadar zor, her dert başımda tütermiş gibi zor... Seni dinlemek kadar zor sevdim, 72 yaşında kulakları ağır işiten ben kadar zor. Sesini duymak kadar zor, ıssız adaya düşüp aklımda yalnız sen varmış gibi zor. Mutlu olmak kadar zor sevdim seni, hayatımda sanki sen yokmuş gibi zor. Ağlamak kadar zor, göz pınarlarım kuruyup tepkisizleşmek kadar zor...
                  Çok zor sevdim seni meleğim. Üzerine bir tişört geçirmek kadar zor, sırtına giyecek bir tişörtün olması gibi zor. Uykuya dalmak kadar zordu, 27 yıldır uyuyamayan insomnilı gibi zor. Ağzından "Seni seviyorum." kelimelerinin dökülmesi kadar zor, dilsiz olup söyleyememek kadar zor... Perdeyi çekmek kadar zor sevdim, perdesini çekecek bir camın olması kadar zor. Ağzına bir lokma atıp çiğnemek kadar zor, dişleri dökülmüş yaşlılar kadar zor...
                  Ben seni çok zor sevdim. Hayat aslında bir ikilemdi çünkü. Çok kolaydı zorluklar, dayanılmaz zordu kolay her şey. 
                  Değişmeyecek tek şey vardı her şeye rağmen. Ben seni sevdim. Kolaydı zordu farketmedi hiç. Ben seni bu yüzden sevdim, ikilemsizdim, saftım, tektim seninleyken. Ben seni sevdim sevgilim. Delicesine, korkmadan, çekinmeden, yitirmeden...
                  İstemsiz değildi sevgim. Aşka tutulmam, sana vurulmam, şansa değildi. Tesadüf değildik aşkım. hayat bizimdi artık, sen ve ben, asla değişmeyecek tek doğru, sevgimiz, aşkımız...
                  Ben seni sevdim sevgilim. Tıpkı sen gibi. Senin beni sevdiğin gibi.

                               Ben seni sevdim bebeğim.
                                           Sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder